REKLAMA
ShareInfo.plArtykuł sponsorowanyJak sprzedawać na Amazon w 2025 roku?

Jak sprzedawać na Amazon w 2025 roku?

Jak sprzedawać na Amazon w 2025 roku?
fot. Adobe Stock

Amazon – największa platforma handlowa na świecie z powodzeniem wchodzi na nowe rynki zbytu i gruntuje swoją pozycję lidera w dziedzinie e-commerce. I choć potencjał sprzedażowy Amazon jest nieograniczony, każdy przedsiębiorca stoi przed sporą konkurencją. W jaki sposób sprzedawać na Amazon w 2025 roku, by czerpać z tego optymalne zyski? Sprawdźmy to.

Czy warto sprzedawać na Amazon w 2025 roku?

Amazon to platforma handlowa, która już od dobrych kilkunastu lat króluje na liście światowych platform e-commerce służącym sprzedaży produktów wszelkiego typu zarówno w modelu detalicznym, jak i hurtowym. Dzięki niskim cenom, zaawansowanym mechanizmom logistycznym i odpowiedniej renomie, Amazon cieszy się dużym zaufaniem klientów i to właśnie tam, szukając różnych produktów, internauci najczęściej kierują swoje pierwsze kroki.

Duża popularność Amazon to jednak także duża konkurencja. Wielu handlowców i przedsiębiorców widzi duży potencjał do maksymalizowania swojej sprzedaży właśnie na tej platformie, co stanowi wyzwanie dla każdego, kto stawia pierwsze kroki w sprzedaży. Mimo wszystko warto jednak pamiętać, że zaawansowane narzędzia reklamowe i analityczne ułatwiają wzrost widoczności i wspierają reklamę naszych produktów, a z pomocą doświadczonych ekspertów, to właśnie tutaj, na Amazon, będziemy w stanie sprzedawać i cieszyć się dużą popularnością naszej oferty.

Różne formy sprzedaży na Amazon – wybierz tę najlepszą dla siebie

Niewątpliwą zaletą rozpoczęcia sprzedaży na Amazon jest dowolność w wyborze modelu sprzedaży swoich produktów. Platforma oddaje nam do dyspozycji kilka popularnych formatów sprzedaży, co sprawia, że każdy przedsiębiorca, stosujący tradycyjną sprzedaż z uwzględnieniem własnego magazynu, jak i dropshopper znajdzie tu miejsce dla siebie.

Sprzedaż może odbywać się w tradycyjnym modelu B2C oraz B2B. Każdy sprzedawca Amazon ma dodatkowo możliwość wyboru logistyki wysyłki towarów. Może się to odbywać w modelu FBM, czyli wysyłka z własnego magazynu, jak i w formacie FBA, który umożliwia wysyłkę produktów z magazynu Amazon. Obie formy sprzedaży mają szereg zalet, ale łączy je jedno – wejście na Amazon daje niepowtarzalną szansę zaproponowania swojej oferty klientom nie tylko z Polski, ale także z całej Unii Europejskiej, a także Stanów Zjednoczonych.

Czy Amazon to platforma dedykowana doświadczonym przedsiębiorcom?

Amazon to platforma, która posiada bardzo niską barierę wejścia, a to oznacza, że nawet początkujący przedsiębiorcy, którzy stawiają zaledwie pierwsze kroki w świecie handlu i e-commerce mogą rozwinąć skrzydła właśnie za pośrednictwem sprzedaży na platformie. Warto jednak pamiętać, że w dobie silnej konkurencji, ważne jest, by posiadać atrakcyjne produkt, a także odpowiednie zaplecze, które zapewni stały wzrost zainteresowania ofertą.

Jeśli na poważnie myślimy o sprzedaży na Amazon w 2025 roku i wiążemy z tym projektem duże nadzieje, konieczne może okazać się zawiązanie współpracy z profesjonalistami, którzy nie tylko pomogą w dostosowaniu oferty atrakcyjnej dla klienta, ale także w przygotowaniu optymalnej strategii, która będzie efektywna i zapewni nam odpowiedni wynik sprzedażowy w długim okresie czasu. Agencja amazon to jednak nie tylko rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców. To także doskonała opcja dla doświadczonych, wieloletnich sprzedawców Amazon, którzy nie są zadowoleni z dotychczasowych wyników lub czują, że konkurencja staje się zbyt mocna. W każdym wypadku eksperci pomogą w takim prowadzeniu sprzedaży, by była ona dalej satysfakcjonująca i przynosiła wymierne korzyści.

Wsparcie sprzedaży na Amazon – co możemy zyskać?

Nowa grupe Smartbuyers do której należy firma Standard Development Sp. z o.o., może pomóc przedsiębiorcom usprawnić i zoptymalizować sprzedaż na platformie Amazon w wielu wymiarach. Nawiązanie współpracy z profesjonalną agencją specjalizującą się w sprzedaży na Amazon przede wszystkim ułatwia zarządzanie kontem i zwiększenie wolumenu sprzedaży.

Agencja może pomóc między innymi w takich obszarach, jak:

  • Obsługa administracji konta Amazon;
  • Pozycjonowanie listingu oferowanych produktów, dzięki czemu produkty są lepiej widoczne dla grupy docelowej;
  • Wsparcie w budowaniu sprawdzonych działań reklamowych i promocyjnych, które ułatwią zdobywanie nowych klientów;
  • Obsługa prawna sprzedaży na Amazon;
  • Wnikliwa analiza raportów sprzedażowych i przygotowywanie raportów ułatwiających podejmowanie kolejnych decyzji związanych ze zdobyciem przewagi konkurencyjnej na rynku.

Smartbuyers pomogą także w indywidualnym dopasowaniu kampanii Amazon Ads do naszych celów i specyfiki oferowanego produktu. To wszystko przy solidnym budowaniu wizerunku marki godnej zaufania, która sprzedaje na Amazon produkty najwyższej jakości. Samodzielne zarządzanie wszystkimi tymi elementami stanowi duże wyzwanie nawet dla doświadczonych przedsiębiorców. Agencja Amazon skutecznie ułatwi zarządzanie sklepem i pozwoli czerpać dodatkowe korzyści z wprowadzania nowych produktów na rynek.

Sprzedaż na Amazon z pomocą ekspertów – czy to się opłaca?

Wiele osób twierdzi, że sprzedaż na Amazon to bardzo prosty biznes, który nie wymaga żadnego wsparcia. Być może kilkanaście lat temu faktycznie tak było, jednak dzisiaj, w obliczu wyzwań związanych z ogromną konkurencją, zaawansowanymi mechanizmami promowania produktów i pozycjonowania listingów każdy może potrzebować wsparcia ekspertów, którzy przez wiele lat budowali swoje doświadczenie w praktycznym zwiększaniu sprzedaży na Amazon.

Współpraca z profesjonalną agencją Amazon nie tylko zapewni nam skuteczne wsparcie na samym początku, podczas wdrażania się w sprzedaż na największym marketplace na świecie, ale także później, gdy rozwiniemy już skrzydła i będziemy mieć ambicję do zyskiwania stałej przewagi konkurencyjnej. W tym wypadku koszty poniesione na agencję stanowić będą mały odsetek zysków, które uwolnimy poprzez skuteczne i efektywne kierowanie ofert produktowych do odpowiednich odbiorców.

REKLAMA
REKLAMA
ZOBACZ TAKŻE
REKLAMA