W jednym ze sklepów sieci Żabka w Płocku doszło do ostrej wymiany zdań. Kobieta zwróciła uwagę awanturującym się, dzięki czemu spotkała się z pochwałami ze strony internautów, którzy zobaczyli nagranie w sieci.
Niekiedy w różnych sklepach dochodzi do groźnych sytuacji, przeważnie z udziałem agresywnych klientów. Jeden z takich przypadków miał miejsce w płockim sklepie Żabka, a nagranie zostało udostępnione w serwisie TikTok.
Pomiędzy klientami doszło do awantury, a mężczyźni byli nieuprzejmi wobec obsługi sklepu. Nie mieli jednak świadomości, że ich zachowanie nie będzie obojętne dla wszystkich przebywających wewnątrz osób.
Jedna z klientek postanowiła zareagować. Kobieta zaczęła na nich krzyczeć, aby się uspokoili i wyrażali z szacunkiem. Kiedy awanturnicy odpowiedzieli, że nie krzyczeli to zagroziła im, że zaraz sprawdzi monitoring. „Przed chwileczką żeś się darł, mogę zadzwonić po policję” – mówiła. Interwencja klientki udała się, gdyż sytuacja nagle się uspokoiła.
Internauci docenili postawę klientki. Wiele osób pochwaliło jej interwencję. Nie brakowało pozytywnych komentarzy zaadresowanych w stronę bohaterki nagrania z Płocka. Niestety nie wiadomo, co było dokładnym powodem całej sprzeczki.
https://www.tiktok.com/@zysiek_/video/7131777928211205381