Burger King zdecydował się inny od wszystkich rodzaj marketingu. Odważna kampania pokazuje spleśniałego burgera! Czy taka reklama może zostać pozytywnie odebrana? Czy może zachęcić do jedzenia burgerów? O co w tym chodzi?
Burger King zaprezentował nowy film promocyjny, w którym w pierwszych kilkunastu sekundach widzimy jak burger sieciówki, jest składany w całość. Później zostało zaprezentowane co dzieje się z kanapką przez następne 34 dni od jej przygotowania. W ostatnim dniu burger jest w całości pokryty pleśnią!
Dlaczego zdecydowano się na tak kontrowerysyjny rodzaj kampanii marketingowej? To odpowiedź na zarzuty, że fast foody są pełne konserwantów i sztucznych dodatków, które mają przedłużać ich przydatność do spożycia. Burger King pokazał, że nie jest to prawdą! Zarząd potwierdził, że w ich znanych Whopperach nie będą używane sztuczne konserwanty – poinformowała gazeta.pl.