Jeszcze do niedawna w mediach społecznościowych królowały zdjęcia powiązane jedynie z ludźmi. Te czasy jednak minęły i teraz nie należą do rzadkości przypadki, gdy w serwisach brylują zwierzęta, których popularność może stanowić niezłe źródło dochodu dla właścicieli.
Serwis standard.co.uk przygotował zestawienie instagramowych kont prowadzonych przez właścicieli psów. Dziennikarze skupili się nie tylko na czworonogach, które są już popularne w mediach społecznościowych, ale także na tych zwierzętach, które dopiero rozpoczynają swoją karierę i rokują, że staną się „gwiazdami”.
Standard.co.uk zwrócił w związku z tym uwagę na Rufusa i Scootera, dwa długowłose miniaturowe jamniki, których pierwsze zdjęcie pojawiło się w social mediach w grudniu 2018 roku. Profil mieszkających w kanadyjskim Vancouver psów ma już ponad 16 tys. obserwujących, co jest obiecującym wynikiem, biorąc pod uwagę datę debiutu jamników na Instagramie.
Dziennikarze serwisu nieprzypadkowo zainteresowali się akurat tymi czworonogami. Rufus i Scooter wkrótce pomogą nieźle zarobić swoim właścicielom. Podpisali oni już umowę z firmą oferującą psie smakołyki, które pojawiły się na jednym zdjęć jamników opublikowanych w mediach społecznościowych.