Ogólnopolska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych Stokrotka wprowadziła innowacyjną ofertę handlową. Klienci mogą zakupić hurtową ilość wódki i prawdopodobnie będzie to jedynka taka okazja, jeśli chodzi o wszystkie sklepy detaliczne.
Oferta sieciówki weszła w życie od 2 stycznia, a jej nazwa brzmi ,,Sprzedaż okolicznościowa wódki”. Nabyć można siedem gatunków czystej odmiany tego alkoholu w półlitrowych butelkach. Promocją objęte są oczywiście najbardziej popularne marki, ale bardziej wymagający klienci mogą zdecydować się na te z wyższej półki.
Chcąc skusić jak największą ilość klientów, Stokrotka zadbała również o rabaty ilościowe i przygotowała cztery ich progi. Klienci zapłacą mniej za hurtowe zakupy, jeśli nabędą od 12 do 100 butelek, od 101 do 150, od 151 do 200 i powyżej 200 sztuk.
Przeglądając dokładniej ofertę sieci można dowiedzieć się, że najniższa promocja dotyczy zakupu 12 butelek Żubrówki Białej o pojemności 0,5 litra – 5% (1zł od sztuki). Z drugiej strony, najwyższy, bo wynoszący aż 25% rabat można otrzymać za zakup powyżej 200 sztuk wódki Norvegia. Przeliczając to na jedną butelką, wymagający klienci mogą otrzymać upust w wysokości aż 11zł na jednej sztuce.
Promocja dotycząca hurtowego zakupu alkoholu jest niecodziennym zjawiskiem. Wydawało się, że sieć Stokrotka jako jedyna sieć będzie posiadała w swojej ofercie taką akcję. Podobnie klientów próbuje skusić jednak Selgros, u którego w atrakcyjniejszych cenach można nabyć wódkę w ilości co najmniej 60 sztuk. Promocja pierwszej sieci wydaje się być ciekawsza, ponieważ wystarczy kupić 12 butelek, aby zapłacić mniej.