W Wielkiej Brytanii promocja jaką zaoferował Lidl wywołała spore wzburzenie wśród klientów sklepu. Nie mogło się obejść bez ogromnych kolejek oraz zamieszek zwłaszcza kiedy okazało się, że wina musującego nie wystarczy dla wszystkich.
Portale takie jak BBC, Metro, Daily Mail, Mirror i wiele innych w Wielkiej Brytanii powiadamia o skutkach jakie za sobą przyniosła promocja w Lidlu, której wyczekiwało wielu Anglików. Wszystko to za sprawą oferty, w której pewien rodzaj włoskiego musującego wina prosecco był sprzedawany za okazyjnie niską cenę.
Sześć butelek alkoholu kosztowało tylko 20 funtów, czyli ponad 3 funty za jedną butelkę. Tak wyjątkowa okazja świetnie pokrywała się z ostatkowym wolnym w postaci tzw. Bank Holiday. Przyciągnęło to do sklepów wielu klientów niskich cen oraz amatorów prosecco.
Jak podaje „Coventry Telegraph” połącznie dodatkowych trzech dni wolnego i promocji w sklepach sieci Lidl wywołało spore oblężenie. Kolejki było widać długo przed otwarciem marketu, cały zapas wina został wyprzedany w kilka minut.
Klienci, którzy nie zdążyli skorzystać z okazji postanowili nie kryć swojego niezadowolenia. Wielu z nich wyraziło swoje zdanie w mediach społecznościowych, które na jakiś czas zdominowały temat wyprzedaży w Lidlu.
Jedna z internautek skarży się, że postanowiła zrezygnować z dłuższego snu w sobotę tylko po to, aby pójść po prosecco, które zostało błyskawicznie wyprzedane do godziny 8:07 czyli w ciągu siedmiu minut od otwarcia marketu.
Couldn't be more fuming that I sacrificed my Saturday sleep in for #lidl prosecco and they've sold out by 8:07
— Amy Regan (@amyregan125) August 26, 2017