Opozycja rozpoczęła nową akcję „Konwój wstydu”, która dotyczy Mateusz Morawieckiego. W całej Polsce mają pojawić się mobilne billboardy z wizerunkiem Morawieckiego. Grzegorz Schetyna twierdzi, że tą akcją chcą pokazać, kim naprawdę jest szef rządu.
– Rozpoczynamy dzisiaj ogólnopolską akcję informacyjną dotyczącą prawdziwych poglądów Mateusza Morawieckiego na rozmaite dziedziny życia – na pracę „za miskę ryżu”, na powątpiewanie w darmową służbę zdrowia, na kwestie nepotyzmu, załatwiania pracy koledze, posłowi, eurodeputowanemu dla jego dziecka – poinformował na konferencji prasowej Mariusz Witczak.
Opozycja podkreśliła, że Polacy mają prawo wiedzieć prawdę, kiedy dokonują wyboru i nie mogą być poddawani propagandzie i „oszustwu politycznemu”. Witczak zaznaczył także, że akcja ta w głównej mierze dedykowana jest wyborcom PiSu, którzy najwyraźniej mają dużą lukę informacyjną.
Polityk PO – Marcin Kierwiński – twierdzi, że akcja ta ma pokazać, jaki naprawdę jest premier i jakim jest człowiekiem.