Wstyd na cały kraj! Kobieta zrobiła to w sklepie. Teraz jej twarz znają wszyscy

fot. Policja Bolesławiec

Warto było szaleć tak? Teraz twarz kobiety z Bolesławca zna już cała Polska! Ta kobieta – jak pewnie każda inna – była i pewnie nadal jest zakochana w drogich perfumach. To jednak nie problem. Problem w tym, że akurat ta kobieta nie miała zamiaru za nie płacić. Z jednej z bolesławieckich drogerii ukradła pachnidła o wartości blisko1000 złotych! Jej wizerunek został jednak uwieczniony na nagraniach z kamer monitoringu. Policja postanowiła je upublicznić – pisze „Fakt”.

REKLAMA

Gdyby nie to, że w Polsce bardzo długo trwają procedury upubliczniania wizerunku poszukiwanych osób, kobieta pewnie już dawno zostałaby złapana. W końcu Bolesławiec (woj. dolnośląskie) to nie takie wielkie miasto. Ale policja ujawniła twarz poszukiwanej dopiero teraz – pod ponad dwóch miesiącach od kradzieży.

Udawała, że wrzuca perfumy do koszyka. Taką metodą okradła drogerię na prawie 1000 złotych

Do zdarzenia doszło w lipcu tego roku w jednej z drogerii w Bolesławcu. „Młoda kobieta pozorując zakupy, zamiast do koszyka sklepowego, wkładała produkty do swojej torby. Straty wycenione zostały na kwotę 960 złotych” – przekazał asp. sztab. Anna Kublik-Rościszewska z Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu, cytowana przez „Fakt”.

REKLAMA

Niestety. Sposób kobiety był na tyle sprytny, a ona na tyle dyskretna, że obsłudze sklepu czy ochronie nie udało się złapać jej na gorącym uczynku. Dopiero kontrola kamer monitoringu ujawniła, że doszło do kradzieży. Po kobiecie nie ma innego śladu, dlatego też policja zdecydowała się ujawnić jej wizerunek, aby w wyegzekwowaniu sprawiedliwości pomogło społeczeństwo.

„Jeżeli ktoś zna tożsamość osoby widocznej na publikowanych zdjęciach prosimy o pomoc i kontakt z prowadzącym postępowanie sierż. P. Włodarczyk tel. 47 8733 285, Naczelnikiem Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KPP w Bolesławcu tel. 47 8733 281 lub na e-mail [email protected].” – brzmi komunikat Powiatowej Policji w Bolesławcu, przytoczony przez portal „Fakt”.

REKLAMA

Podziel się: