Awaria aplikacji Żabki. Policja poszukuje oszustów, którzy zyskali „darmowe” zakupy

Żabka
Fot. Creative Commons

W aplikacji mobilnej sklepu Żabka, która służy do zbierania punktów za zrobione zakupy doszło do awarii. Na jej skutek przez pewien czas można było doładowywać swoje konto. Złodzieje na tym skorzystali, a teraz mogą mieć z tego powodu problemy.

REKLAMA

O całej sprawie poinformował „Fakt”. Klienci sieci sklepów Żabka mogą korzystać z programu lojalnościowego i zbierać tak zwane „żappsy”. Za każdą wydaną złotówkę otrzymują cztery punkty na swoje konto.

Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów, klient może wymienić je na przykład na słodycze czy napoje. W ostatni weekend w aplikacji doszło jednak do awarii, na skutek której użytkownicy bez ograniczeń mogli nabijać sobie punkty.

REKLAMA

Niektórzy użytkownicy nie zawahali się wykorzystać błąd i wykonali nielegalny proceder, nabijając sobie punkty, które następnie zaczęli wymieniać na darmowe produkty. Teraz mogą mieć jednak spore kłopoty.

Sprawa została zgłoszona na policję. Sieć sklepów „Żabka” zabezpiecza materiał dowodowy. Poblokowała też niektórym użytkownikom konta. Jak podaje niebezpiecznik.pl, mundurowym, póki co, udało się dotrzeć do jednego złodzieja.

REKLAMA

Udostępnij: