,,Jak sobota to tylko do Lidla”? Biedronka odpowiada swoją piosenką! [WIDEO]

Sieć supermarketów Lidl swoją piosenką ,,Jak sobota to tylko do Lidla” wbiła się w umysły Polaków. Biedronka nie pozostaje dłużna i rozpoczyna akcję promocyjną, której znakiem rozpoznawczym ma być tekst ,,Ale tydzień w Biedronce!”.

Natężenie przekazywania słów z piosenki Lidla w mediach spowodowało, że trudno byłoby znaleźć osobę, która jej nie kojarzy. Stała się ona na tyle popularna, że w Internecie doczekała się wielu przeróbek i memów, ale co ważne dla niemieckich właścicieli sieci, przede wszystkim została zapamiętana przez ogromną ilość osób, co było właśnie głównym celem.

Portugalska sieć Biedronka postanowiła pójść tym śladem i stworzyła nową kampanię promocyjną, której głównym znakiem rozpoznawczym również będzie piosenka. Sieć postawiła na przeróbkę przebojue ,,Niedziela będzie dla nas” zespołu Niebiesko-Czarni, tworząc utwór ,,Ale tydzień w Biedronce!”. Marek Badowski z działu marketingu Biedronki powiedział, że to celowy zabieg, ponieważ piosenki wywołują pozytywne emocje u klientów sklepu.

Czytaj także:  Jackowski wyleci z klubu PiS? Skrytykował swoją partię za przekupywanie opozycji! (WIDEO)

Eksperci z dziedziny marketingu uważają, że choć piosenka sieci Biedronka jest skoczna i wpada w ucho, to w naszym kraju nie osiągnie takiego rozgłosu, jak utwór kojarzony z reklam Lidla. Niektórzy twierdzą, że niezbyt udanie nawiązuje do przeboju Niebiesko-Czarnych.

https://youtu.be/saq_Eg9Q5O8

Komentarze