Księża reklamują hot dogi z Orlenu!

Fot.Twitter.com/Janusz1967

Ksiądz Janusz Chyła z Chojnic opublikował w sobotę na Twitterze zdjęcie, na którym wraz z innym duchownym chwali się hot dogami kupionymi na stacji Orlenu. Kilka tygodni wcześniej podobne zdjęcia zamieścili w mediach społecznościowych politycy Lewicy.

   

Fotografia umieszczona przez kapłana została tak wykonana, by widać było na niej logo Orlenu kierowanego przez Daniela Obajtka.

Tweet spotkał się z żywą reakcją internautów, którzy zarzucili ks. Chyle popieranie PiS.

   

„No pięknie, a podobno księża muszą być apolityczni, a tymczasem panowie księża reklamują obajtkowe parówki. Czyli co? Dobrze, że tyle ma posiadłości? No pewnie, że dobrze, przecież księża też nie są ubodzy”, napisał jeden z nich. Według innego z uczestników Twittera „KK od dawna w konkubinacie z prawicową władzą. W takiej konfiguracji Polska nigdy nie będzie miała szansy na rozwój”.

Ks. Chyła znany jest ze swoich propisowskich poglądów. W czasie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej napisał na Twitterze, że na  ubiegającego się o reelekcję Andrzeja Dudę zagłosowałby m.in. prymas Polski kard. Stefan Wyszyński i ks. Jerzy Popiełuszko, a na kandydata opozycji Rafała Trzaskowskiego „Urban, Kiszczak i zwolennicy aborcji”.

   

W innym z wpisów stwierdził z kolei, że pedofilia z udziałem księży „nie podważa prawdy, którą głosi Kościół”.

Udostępnij:
     

Obserwuj nas w Google News i bądź na bieżąco!

→ Wejdź i naciśnij gwiazdkę