racuchy
fot. screen Youtube / Yummy Kitchen Recipe

Za racuchami przepada większość łasuchów. Jeśli masz pod ręką te 3 składniki, możesz śmiało przyrządzić je na śniadanie. Dzięki prostej sztuczce polegającej na dodaniu ubitej piany z białek otrzymasz przekąskę tak puszystą i lekką jak chmurka. Zapraszamy po przepis.

Racuchy z 3 składników to wyśmienita propozycja na zdrowy i sycący posiłek. Ich przygotowanie nie jest trudne, a niezbędne składniki na pewno masz w kuchni. Jeśli spodobały ci się racuchy ze skyrem albo z truskawkami, ta wersja na aksamitne placuszki również skradnie twoje serce. Przetestuj je już teraz.

Racuchy z trzech składników – przepis

Składniki:
6 łyżek mąki
3 łyżki mleka
2 jaja

Wykonanie:
Do naczynia wsyp przesianą przez sitko mąkę, dolej mleko. Żółtka i białka oddziel od siebie, te pierwsze dodaj je do reszty składników, dobrze wymieszaj. Białka ubij na sztywno, a potem połącz je z uprzednio przyrządzonym ciastem. Patelnię z nieprzywierającą powłoką postaw na palniku i rozsmaruj na jej dnie niewielką ilość tłuszczu. Łyżką formuj placki, układaj je na patelni i smaż, aż się zezłocą, po kilku minutach delikatnie odwróć je na drugą stronę i smaż dalej. Możesz je podawać, z czym tylko chcesz, np. z konfiturą i serkiem albo świeżymi owocami oraz cukrem pudrem. Smacznego.

Wskazówka:
Do białek dodaj odrobinę soli. W ten sposób utrwalisz pianę, która w dodatku szybciej osiągnie właściwą konsystencję.

Podziel się:

Obserwuj nas w Google News i bądź na bieżąco!

→ Wejdź i naciśnij gwiazdkę