Pixabay.com

Do sporego skandalu doszło w Łodzi. Jedna z osiedlowych sieci internetowych podjęła decyzję, że nie będzie udostępniać sieci nowym klientom, którzy nie zaszczepili się przeciw koronawirusowi. Właściciel twierdzi, że dba w ten sposób o swoich pracowników.

Jak informuje „Express Ilustrowany”, wszyscy nowi klienci, którzy nie pokażą paszportu covidowego nie będą mieli możliwości podłączenia się do sieci internetowej Diament. Taką decyzję podjął właściciel firmy Jakub Hubert i przewodniczący rady osiedla Zarzew.

Lokalne media poinformowały, że pierwsza sytuacja odmowy podpisania umowy z uwagi na brak paszportu covidowego nastąpiła w ostatni czwartek. Wówczas klientce zostało odmówione nawiązanie współpracy.

Jakub Hubert wyjaśnił, że motywem, który zmusił go do takiego działania była chęć zadbania o swoich pracowników. Zgodnie z przepisami prawa, pracodawca ma obowiązek zapewnić zatrudnionym bezpieczeństwo.

– Montaż Internetu trwa około 2-3 godzin. W tym czasie pracownik musi przebywać w mieszkaniu z klientem. Pracownicy mają rodziny, dzieci i nie chcę ich narażać – podkreślił.

Obserwuj nas w Google News i bądź na bieżąco!

→ Wejdź i naciśnij gwiazdkę